Βογινδρούκας, Ι., Ζηκοπούλου, Ο. (2009), Συγκριτικά αποτελέσματα στο WISC-III σε παιδιά με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και Ειδική Δυσκολία στην Ανάγνωση (Δυσλεξία), Ψυχολογία, 11, 99-114.
Μουζάκη, Α., Ράλλη, Α.Μ., & Αντωνίου Φ. (2021). Εκτίμηση της γλωσσικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία για την έγκαιρη ανίχνευση γλωσσικών και μαθησιακών διαταραχών: παρουσίαση μιας νέας συστοιχίας δοκιμασιών. Στο Λόγος και Νόηση στις Διαταραχές Παιδιών και Ενηλίκων (σελ.126-146). Εκδόσεις Βήτα
Παληκαρά, Ο. & Ράλλη Α.Μ. (2021). Έφηβοι με ιστορικό Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής: Επιπτώσεις στην ακαδημαϊκή και ψυχοκοινωνική τους επάρκεια. Στο Λόγος και Νόηση στις Διαταραχές Παιδιών και Ενηλίκων (σελ.147-160). Εκδόσεις Βήτα
Παληκαρά, Ο. & Ράλλη Α. Μ. (2013). Ειδικό Τεύχος «Αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή στην παιδική και την εφηβική ηλικία: Εκπαιδευτικές και Κλινικές προεκτάσεις
Ράλλη, Α.Μ. & Παπαδημητρίου, Α.Β. (2021). Παραγωγή γραπτού λόγου: Θεωρητικά μοντέλα και ερευνητικά δεδομένα για τα παιδιά με και χωρίς Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή και Ειδική Διαταραχή της Ανάγνωσης.Στο Λόγος και Νόηση στις Διαταραχές Παιδιών και Ενηλίκων (σελ.126-146). Εκδόσεις Βήτα
Ράλλη, Α.Μ. (2021). Ζητήματα οριοθέτησης των Γλωσσικών Διαταραχών Κλινικές και εκπαιδευτικές προεκτάσεις. Στο ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Αυτισμός, Διαταραχές Επικοινωνίας, Νευροεκφυλιστικές Διαταραχές (σελ.42-49). ΒΗΤΑ Ιατρικές Εκδόσεις ΜΕΠΕ
Ράλλη, Α. (2011). Ειδικές δυσκολίες στην ομιλία και τη γλώσσα: οριοθέτηση, ταξινόμηση, αξιολόγηση, και παρέμβαση. Στο Τάνταρος, Σ. (Επ.). Δημητροπούλου, Π., Οικονόμου, Α., Πολυχρόνη, Φ., Ράλλη, Α.Μ., Τάνταρος, Σ., Τσαμπαρλή, Α., Φιλιππάτου, Δ., &Fijalkow, J. (2011). Δυσκολίες μάθησης (σελ.93-112). Αθήνα: Πεδίο.
Ράλλη, Α., & Παληκαρά, O. (2013). Διερευνώντας τη σχέση μεταξύ της Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής και της Δυσλεξίας: θεωρητικές και κλινικές προεκτάσεις. Psychology, 20(3), 358-380.