Η Ολυμπία Παληκαρά είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Warwick. Κατέχει πτυχίο Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο UCL Institute of Education, όπου πήρε το Μάστερ και το Διδακτορικό Δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη των αναγκών παιδιών και εφήβων με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή και στη διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στον Αυτισμό και στην Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή.
Η Ασημίνα Μ. Ράλλη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εξελικτικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πραγματοποίησε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Institute of Education, University of London, όπου πήρε τους Μεταπτυχιακούς τίτλους και το Διδακτορικό της. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη της τυπικής γλωσσικής ανάπτυξης και των δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά και εφήβους, καθώς και στη μελέτη της Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής. Ασχολείται, επίσης, με την αξιολόγηση των γνωστικών και γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών και εφήβων, καθώς και με τη μελέτη της σχολικής ετοιμότητας.
Η Βίκυ Ειρηνάκη είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής, του King’s College London. Είναι υποψήφια διδάκτωρ στο University of Roehampton- University of London, με θέμα τις γλωσσικές διαταραχές σε συνδυασμό με τη ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων. Συγκεκριμένα, ο στόχος της διδακτορικής της διατριβής είναι να εξερευνήσει τον τρόπο που η ύπαρξη γλωσσικών διαταραχών σε εφήβους με ψυχολογικά προβλήματα επηρεάζει τη ψυχο-θεραπευτική τους διαδικασία. Παράλληλα με τις σπουδές της, έχει εργαστεί σε πολλούς φορείς ψυχολογικής υποστήριξης για παιδιά και εφήβους σε Αθήνα και Λονδίνο, ενδεικτικά: Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Λυκόβρυσης, Εκπαιδευτήρια “ Νεα Γενιά Ζηρίδη”, Lambeth Child and Adolescent Mental Health Services (CAMHS), Child and Adolescent Neurodevelopmental Service- Mary Sheridan Centre. Τέλος, εργάζεται ως Visiting Lecturer στο Πανεπιστήμιο του Roehampton στον τομέα της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας.
Η Δήμητρα Καραγιανοπούλου είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Tα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη της Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής και επίσης στη συννοσυρότητα ανάμεσα στην Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή και Δυσλεξία. Η Δήμητρα εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός υποστηρίζοντας παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Η Ελένη Καλλιοντζή είναι υποψήφια διδάκτωρ του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Φιλολογίας (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Clinical Communication Studies στο Πανεπιστήμιο City, London. Τα ερευνητικά της ενδιαφέρονται εστιάζονται στη μελέτη της τυπικής ανάπτυξης της γλώσσας και της Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής σε παιδιά. Εργάζεται στο Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων (ΚΟΚΕΨΥΠΕ) Ν. Σμύρνης.
Φιλολογική Επιμέλεια: Αθηνά Αλεξίου, Φιλόλογος